Fatmaykul gaz çıkmazsa hastaneden cikmana izin vermiyorlar. tuvalet takibi yapmadılar. sonrasında da lavman yapmadılar. 26 gün önce sezeryan oldum. bol kayısı hoşafı bol su ve yürüyüş ile gaz çıkarırsınız merak etmeyin. dikisler acısa da yürümeye devam edin dik durun gittikçe kolaylaşacak ve gazınız da çıkacak. sağlıklı doğumlar dilerim