Aycan1990 Benim gibi panik atak hastalığı olan var mı neler yspiyorsunuz birde hamileyim de çok zor günler geçiriyorum benim için dua edin lütfen o kadar zor bir şey ki anlatamam😔😪😪😪
Ozlem29 Aycan1990 canım bende de aynı şey var bende bazen çok zorlaniyorum bugün öyleyim mesela ama takmamaya çalışıyorum çarpıntilar beni çok korkutuyor sadece
Senatorun canim bende iki defa falan panik atak gecirmistim, hamile oldugumu ogrendigimden beride ara ara nefes alamiyomus gibi oluyo ama sakin kalarak hallediyorum
Tulaysezer Ben de 20 küsur yildir panik atak hastasiyim. Hamileligimi ogrenince ilaclari biraktim. 26. Haftaya kadar geldim ama nasil ben biliyorum bir de allah. Herkes bikti simdiden Cunku korkuyorum herseyden. Vs.. dua ediyom bu surec bitsin diom ama dogumdan cok korkuyorum. Bilmiyorum...