damlac benimde daha kalp atisi duyulmadankahverengi akintim oldu 2 kere progestan kullandim 1 paket agizdan 2 tane kala biraktim bir sikinti olmadi ben de korkarak biraktim ama cok sukur su an 9+3 olduk en son 6+6 da doktora gittim doktor devam etmene gerek yok kanaman olmadigi surece 1 ay sonra geldi 11 kasimi bekliyorum kontrol icin kanama olmadi insallah her sey yolundadir.
Sen de korkma canim gebeligin 3. Ayina girdin zaten Allahin izniyle bir sey olmayacaktir