Poncik77 Bence en son soracağınız kişi benimdir 😂çünkü oğluma ilk tahterevalli toronun beşiğini aldık onda 2 ay falan uyudu sonra sallanmaya alışınca uyumadı,sonra baby plusın kendi kendine sallanan ana kucağını aldık onda da 2 ay falan uyudu sonra bi gece kalktım ki düşmüş emniyet kemeride tutmuş altta öylece duruyor öldü sandım çok korktum o dakka hemen beşiği söküp bazanın altına attım,sonra annem odadan odaya kolayca taşıyabileyim diye küçük bi beşik almıştı onda da biraz uyudu ama çok ses gıcırtı yapıyor diye onu da kaldırdık,en son bu eski demir beşikler var annelermizin bizde kullandığı bi gün annemlerde baktım içinde baya uyanmadan deliksiz rahat bi şekilde uyuyor kaldırıp onu eve getirdim onda 5 ay falan yattı artık ona sığmayınca bide çok hareketlenince mecburen hamak beşik aldık,onda da baya uyudu hatta gündüzleri hala uyur,şimdi geceleri yerde yanımızda uyuyor 😂yani çok fazla beşik değiştirdim ben çünkü oğlum kolikti bizde uyumamasını hep beşiğe bağladık hep beşik aldık,ama aklım olsa en başta hamak beşik alır başkada bişey almazdım 🤭hatta eşim her defasında söyler ne kadar beşik aldıysak o kadar çocuk yapacaz diye 😂şimdi ikincisi yolda gerisine Allah kerim 😂😂