_betul_ canım temmuz ayında bende kürtaj oldum 10 haftaya kadar bekledik bebek oluşmadı , sonra 8-9 gün adet gibi kanamam oldu ve kürtajdan tam 30 gün sonra adet oldum sonra korunmadım şuan hamileyim. Boş gebelik çok üzücü bir sonraki gebelik korkuyla geçiyor ama herşey güzel oluyor merak etme😊