MiranRenas haklısın oda ayırmak degıl zaten demek istedıgım kendi odasında yalnız bırakmak gıbı. Ne bileyım esle bıkac saat olsa da uyumk, zaten hıc mı yalnız kalmıyo kı bebıs yemek yaparken vs.. Yanı bu oda ayırma olayı zor bi durum. Zaman ne gösterecek bakalım artık