Mnklr123 benimde 31+2 de sağ böbrekte genişleme var ama önemli değil hafif şuan devam ederse büyürse doğumdan sonra kontrolleri varmış ama yüzde 80 geçiyo sakın kafana takma dedi burda hatta post açmışlardı geçmiş sanırım şimdi sürekli bişiler çıkıyo psikolojim bozuldu artık herkeste kalbinde parlama bağırsağında genişleme çok böyle görülen bebekler