zcolak Kızlar merhaba, 33. haftamdayım oğlumun çoğu eşyası tamam ama henüz kendime pek bir şey almadım. Yeni yeni başlayacağım korse bakmaya başladım ama fiyatlar öyle bir yüksek ki Yamuna korseyi herkes öneriyor maalesef en pahalısı o birde Suwen markası var diğer ürünleri için kaliteli yorumları okumuştum ama korsesi için herhangi bir bilgim yok. İçinizde kullanan memnun kalan yada etrafında kullananlardan yorum duyan var mı?
Rabiast zcolak ben hamile kalmadan önce Yamuna kullandım gerçekten fark ediyor 😊 doğumdan sonrada kullanmayı düşünüyorum tayt ve korseli var bende 😊
SenemEymen zcolak instagramda missbelt korse sayfasi var canm ona bak istersen ben siparis vericem yarin ordan kullananlar baya memnun
zcolak Rabiast peki sizce sadece bel kısmı olanlardan mı almak daha mantıklı sırt kısmı olanlar var onlardan almak mı mantıklı olur öyle yada böyle alacağız gibi sanki Yamuna'dan
Rabiast zcolak benim ki latex korse idi aslında benim kilom yok ama kilo takıntım var 🙈 bu yüzden kullanmıştım faydasınıda gördüm
Handekiraz2302 Ben de de yamuna korse var normalde 36 bedendim evlenmeden önce 34 beden korsem şuanda 40 bedenim 4 aylık hamileyim sizce doğumdan sonra bunu kullanabilir miyim ya 🤔🤷🏻♀️
zcolak Yazey uygulamalrdan dolap'a baktım Gardrops'a Tutumluanne'ye baktım ikinci el ürünler bile sıfırla aynı düzeyde maşallah. Artık direk kendi sitesinden almışken sırtlı olandan alayım bari