kaderkazanci benim bebegim 18 haftalik her doktora gittiğimde yüzü kupa duruyor hic sırt üstü gormedim. bgunde bana kıza benzediğini söyledi doktor. yüz üstü durupta kız çıkan oldumu yada erkek ??
Hatice_mustafa kaderkazanci Benimki de yüzünü gösterdi hep erkek olacak hatta fotosu bile var ama ben yukleyemiyorum canım.
Hatice_mustafa kaderkazanci Ay ya ben tatlı yiyip gidiyorum zaten aşırı hareketli bir bebek 9.haftadan bu yana doktorum çok şaşırıyor 19 .Haftadayız şimdide aynı poposunu yüzünü her yerini gösteriyor cinsiyet bakarken çok zorlandık .😃😃