Lilosunannesi Kızlar 7+2 haftalik gebeyim bugün kanamam başladı çok yoğun olmamakla birlikte doktora geldim bebek iyi dedi ama çok korkuyorum halbuki sürekli yatıyorum ilişki yaşamıyorum neden olmuş olabilir birde bebeğime birşey olur mu ki şu an hastaneye yatışim yapıldı
hemsireanaa Lilosunannesi ben on gündğr yaklaşık yaşıyorum canım 6 haftalık hamileyim sebebi yok kese etrafında falan kanama olsa doktor görürdü.yatıyorum sadece wc için kalkıyorum .
Seymackn Benimde geçen hafta bir kanamam oldu canım bebeğe baktılar bebekte bir sorun yoktu ama bende gece hastaneye yattım serum takıldı bir iğne yapıldı. Sabaha kadar takip edildi yoğun kanamam olmadıgı için koyu kahve lekeye çevirince bıraktılar. Ama yatıp dinlenmem gerekiyor hala leke devam ediyor. Doktor progestan verdi fitil olarak kullanıyorum şimdi.
Lilosunannesi Seymackn ben biraz evhamlıyim galiba kendim iwtedim hastanede kalmayı inşallah hayırlı sağlıklı bir şekilde evlatlarımızi kucağımıza alırız inşallah
Seymackn Lilosunannesi iyi yapmışsınız içiniz rahat eder en azından ama psikolojide çok önemli kesinlikle kötü düşünmeyin bol bol yatıp dinlenin. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebeklerimizi.