Nefesim RRR cok hemde yaa kendımıde yormuyor iş güç de hıc yapmıyorum ama korkuyorum bazen ınsallh bısy olmaz rabbım korusun devam ederse sabh gıısıcem doktora bakalım
AliKbraBayndr Benimde yatınca giç gelmiyor kalkınca geliyor şu 2 gündürde böyle simsiyah baticon gibi bi akıntım geliyor geri geçiyor anlamadm biranda oluyor gidiyor hayrlısı olsun ama korkuyor insan geçer inşallah ilerleyen zamanlarda
Pelinefeoyku Nefesim benim hala devam ediyor kahverengi lekelenmem.progestsna devam efiyorum.bilmiyorum ne olcak boyle.
Nefesim Pelinefeoyku ya o ara ara oluyor kahverengı lekelenme normal demişti doktorum progestan kullanıyorum ben bırde haftada bir iğne vuruluyorum ıkı defa oldu lekelenme bakalım sımdılık yok