sinemsepci benim de öyle ama doktor az demedi her bebek iri olacak diye bir durum yok senin bebeğin minyon bir bebek dedi ... ayrıca normal doğum olursa bir avantaj dedi sağlıklı olsun da kilo çok önemli değil yeterki bağışıklığı güçlü olsun sağsağlim doğsun doğunca zaten alıyorlar