Eslemmm94 İnternette araştırdım bazıları sakıncası yok diyor bazıları var diyor 25 haftalık gebetim kulak deldirsem sakıncası varmıdır ki ?
sevval55 Eslemmm94 bende dun düşündüm deldiricektim😀 kulak ya sinirler var bayılırmıyım tansiyonum dusermi vb diye dusundum
Kbrbydkk Eslemmm94 bende gebeliğin başında çok istiyordum ama ya enfeksiyon kaparsam diye endişelendim. Bazen delikte sulanma akıntı filan oluyor geçmiyor kapanmadan o yüzden erteledim doğumdan sonra yaptircam. Riske atamam ne olursa olsun 😊
Eslemmm94 Deletedmom6 internette bazı şeylerde enfeksiyon diyor da bazılarıda hiç dakıncası yok diyor kafa karışık cok istediğim birşey eşimide anca ikna ettim cesaretlendim
Eslemmm94 sevval55 ooh tansıyon faşan düşüyorsa heycandan bekle sen hahaha bende anca cesaret topladım deldirmeye