Sehriban005 canım ben 11+4 üm dün kahverengi akıntım oldu korktum doktora gittim karından usg yaptı bana bebek iyi bi sorun yok dedi ama benim bi tane düşüğüm olduğu için önlem amaçlı progestan verdi... ilişki olduysa o yüzden de akıntı gelebiliyomuş öyle demişti.. kırmızı olmadığı sürece endişe edilcek bişey yok dedi sen de içini ferah tut 🙏🏼 kontrol et sürekli artarsa yine bi doktora görün ama