Ikbalper Rabiaa17 kahvaltıdan 2 saat sonra canım, günde 2 kullanıyorum akşamda yemekten 2 saat sonra alıyorum. Çok mide bulantısı yaptığı İçin aç karna içemedim ben🥰
Masalseyhan Rabiaa17 doktorun soylemedimi canım sana nasil kullancgni.. doktor nasil dediyse o sekil. Herkexn kullanim sekli farkli. Bendr sadece sabahlari ac karnina yutuyorm.
ESENarslanhan Sabah aç karnına alıyordum mide bulantısı yaptığı için gece 1 ve sonrası içiyorum. Midem bulantım da olmuyor gece
Senasybn Aç içilmesi gerek ama mide ağrısı yaptığı için ben yemekten 2 saat sonra kullanıyorum böyle de içilebilirmiş
Deletedmom5834 Sabah aç karnına direk için tadını almıyorsunuz bile kahvaltı hazırlaya kadar bi tatlı kaşığı pekmezde yiyorum hiç etki bile etmiyor
Ankvalik Aç karna alınması gerekiyor, kahvaltıdan yarım saat-1 saat önce gibi. İlacı içtikten sonra kahvaltıda da C vitamini olan besinler tüketildiğinde demir emilimi daha etkili oluyormuş. Kalsiyum alımı da aksine emilimi güçleştiriyormuş; çay da tabii. İlaçtan sonra edilen kahvaltıda bir meyve suyu veya direk meyve tercih etmek en güzeli.
OznurC Bende bazen gece yatmadan önce aç içiyorum bazende eşimin işi için erken kalkıyorum içiyorum üstüne bir lokma ekmek yiyip tekrar yatıyorum zaten 3-4 saat geçmiş oluyor sonra kahvaltımı yapıyorum
Ankvalik Fdle Evet, süt demir emilimini güçleştirdiği ve ilacın etkisini azalttığı için 1-2 saat sonra içilmesi tavsiye ediliyor. Ben de bu yüzden kahvaltıda portakal suyu içip sütü akşam üzeri ara öğünümde tüketiyorum.