Turkan123 106 kilo ile hamile kaldım 107.5 kiloyum şu an 30+1 im. Gebelik şekerim var, ona rağmen inatla normal diyor doktor. Ben sezaryen istiyorum ama doktor şu an öyle bi durum görünmüyor diyor. Kilodan dolayı normal doğum yapamayan çok duymadım ben. Aşırı aşırı kilolu olup boy da kısa ise belki zor olmasın diyedir ya da başka bir durum vardır onun yanında. Öyle bişey olsa beni direk sezaryene almaları lazım..