Cigdembakar İçim rahatladı hakikaten kendimi suçlu hissediyordum. Yatamıyorum hiç, illaki arada uzanıyorum ama bazısı diyor ya şu kadar gün yattım diye. Dün öyle çok işim olunca kendimi suçlu hissettim. Temizlik yapmıyorum hiç zaten transferden önceki gün tüm evi temizlemiştim. Ama yerde ufacık bişey olmasına dayanamıyorum hemen eğilip alıyorum. Tabi bacaklarımı kırıp o şekilde, direkt aşağı doğru eğilmiyorum. Kısacası süpürge, temizlik hariç hayatıma devam ediyorum. Sizin yaşadıklarınızı okuyunca rahatladım ☺️ çok teşekkür ederim. İnşallah bu transferiniz de hayırlısıyla size tutunur 🤗