Mece hayırlı olsun öncelikle güzel sonuçlar alırsınız inşallh 🙏🏻 Benim bu ikinci tedavim süreç biraz gittğiniz kliniğe bağlı olarak değişebiliyor.doktorunuz ilk başta bazı tahlil ve testler isteyebilir Adetin 2. Günü iğnelere başlanıyor yaklaşık 12 gün sanırım net hatrlamıyorm iğne kullanıyosunuz yumurtaların gelişmesi için sonrasında çatlatma ipnesi yapıyorsunuz ve 36 saat sonra yumurtalarınız anestezi verilerek toplanıyor aynı gün eşinizden alınan spermle birleştiriliyor ve embriyo elde ediliyor size yumurta toplamadan snraki 1.-3. Ve 5. Günler haber veriliyor kaç yumurtadan kaçınn döllendiğiyle ilgili bazı doktorlar 5. Gün yada 3. Gün direk embriyoyu teasnfer ediyor bazıları ise duruma göre embriyoyu dondurup sizin 1adet görüp 2. Adette gelmenizi istiyor ve donmuş embriyoyu onların belirlediği vücudun en uygun olduğu günde çözdürüp transfer ediyor. Sonrası ise en zorrr süreç beklemek 😣 12 gün sonra kan verip tutup tutmadğını öğreniyorsunuz (kimse 12 gün beklemez sanırım😂) umarm güzel sonuçlarınız olur doktorunuzu iyi seçin hakkınızda hayırlısı olsn