gulsahbozkurt Kızlar reglim 3 gün gecti 1 haftadır beyaz akıntım var kremsi süt beyaz kokusuz kaşınma yok bu şekilde bişey yaşayıp sonra hamile olduğunu öğrenen oldu mu ? kasıkta hafif ağrı ayaklarım cok üşüyo belki o yuzdendir bilemiyorum. Ama bu şekilde akıntım olmamıstı. Yardımcı olursanız sevinirim. Not: Test yapıcam ama biraz emın olmak istiyorum.
Minnosannis1 gulsahbozkurt evet benimde öyleydi adetimde 3 gün geçmişti. İdrar testi yaptım ikinci çizgi o kadar belirgindiki
Ryhnylmz gulsahbozkurt benim de iki gün geçmişti çok da belirgindi yani 😂 https://imgyukle.com/i/E2Spdo bu
Ozlemcyln gulsahbozkurt ilk gebeliğimde bende bu belirtilerle test yaptım ve hamileydim şimdi yine aynı belirtiler var cuma ve Pazartesi günü evde test yaptım ve iki çizgide çıktı yani hamileyim bugün kan verdim yarın sonucu alıcam kesinleştirmek için canım
Ozlemcyln gulsahbozkurt hemde ilk gebeliğim geçen ay düşük yaptım ve şuan daha adet görmeden yne hamileyim 🙈😊