37+1 im normal dusunuyorum .korkularim basladi. Allahim hepimizi tek avazda kavustursun bebislerimize insallah. Hic sancim olmadi . Bir iki kere agri gibi bisi oldu ama emin degilim. Bu hafta icinde baslar mi sancilarim sizce ? Cati muayenesi icin de erken daha dimi ? Carsamba randevum yapilmaz sanirim