Eda16 17+4 deyim ben şu an hareketlerini hisstemeye başlamadım siz ne zaman hissetmeye başladınız acaba Güzel Anneler ❤ 8 mart kadınlar gününüz kutlu olsun bu arada 🙏❣
Ezgiii Eda16 23 haftaligim 21de hissetmye basladim oncelrdede seyirme seklinde oluyodu ama emin olamyo insan damr mi bebek mi diye 21 de tam olarak basladk
Halekoseoglu Eda16 18+5 im bende. 16.hafta hissettim ilk minicik bi hareket ❤ Tam bir hafta önce de ilk sert hareketini hissetmiştim. Şimdi uzanıyorum şimdi bile kıpır kıpır 😍
elifincennetkusu Eda16 öncelikle sizin de dünya kadınlar gününüz kutlu olsun 🙏🌷 Ben 22 haftalık hamileyim daha hiç hissetmedim. Genelde 18-24.haftalarda hissedersiniz net olarak.