ant2602 HappyMom birisi yeniden kız erkek anketi yapsa keşke. @admin sen bir başlatsan. Yapıldığı zaman benim bebeğin cinsiyeti belli değildi. Oran kaç oldu merak ediyorum
EbruCnr Eşimde bende Beşiktaşlıyız. Bizim tanışmamıza vesile olanda Beşiktaştır 💕 O yüzden bizde BeşiktAŞK'ın yeri çok başkadır 🏁😊
BirVeraAnnesi35 HappyMom eşimizi sorup damarlarınızda hangi renk akıyor demekte yani 😂😂😂 eşim gs li ben fenerbahçeliyim nasıl olacak bu anket 😂😂😂