Meleginannesi55
17+4 olduk bugun kontrol vardı gittim cinsiyetini bir türlü öğrenemedim bana kız bile demiyorlar kız gibi hissediyorum ama kesin birşey söyleyemem diyor bir ay sonra kontrol ve daha sonra renkli ulturasyon muaynem var bakalım ne olucak