Blackmom
Büyüyen beşik akrabamız almıştı. Şimdi 14 aylık kızı ve orada yatıramıyorlar kalkıp düşer yüksek diye.
Ben ilk oğlumda anne yanı beşik aldım.
Çok hareket ettiği için uykusunda sürekli çarpıp uyanıyordu. 7. Ayda kendi odasında yatırmaya başladım.
Montessori model yatak almıştık tek kişilik ölçüde.onda daha rahat yatıyor