denizadaalpp 3 4 gundur ellerim şiş gibi zor kapaniyor parmaklarim . hep oluyodu ama sabahlari sonra geciyordu simdi hic gecmiyor 30+2 ikiz ndn kaynklaniyor doktora soylemem gereklimi
denizadaalpp Asrinayaz tansiyon olcuyorum yuksek degil ama ödemden heralde daha 7 gun var randewumada
Ezooo Ödemden aynı sorunu yaşıyorum gün içinde açılıyor ama sabah uyandığımda kapatmak işkence özellikle de parmak eklem yerlerinde ağrı oluyor tansiyonum normal ama yine de ödemden kaynaklı o ağrı sadece bol su ve tuzu azaltirsak geçer gerçi oda olmuyor sanırım doğuma kadar böyle gidecek 🤷♀️
Selin10 Evet kızlar aynı sorun bende de var parmaklarımı Kullanmak işkence gibi geliyor bileğimi kadar kaskatı kasılıp kalıyor Sabahları ise parmaklarımı açmak oynatmak imkansız alıyor ortopedi doktoruna gittim Karpal tünel sendromu yani ödem kaynaklı sinir sıkışması dedi hamile olduğum için müdahale edilemeyeceğine göre geçici olarak atel kullanıyorum Sanırım bu durum doğru ana kadar devam edecek
Tugbardm Bol su içmek heralde tek çaresi benimde ayaklarım şişiyor. Dün misafirliğe giderken giydiğim ayakkabı dönerken olmadı çıkarmak zorunda kaldım