Minnakanne bizimde 20 günümüz kaldı 40. Haftaya 😱 çatı ağrısı bende sürekli oluyor baskı yani yürüyüşe çıktığımda hep yarı yolda kalıyorum bacağımı oynattığımda bile morarmış gibi ağrıyor o yüzden seni çok iyi anlıyorum yatarken kalkarken rahatsız edici 😳 doktorum o yüzden istirahat verdi bana hiçbirşey yapmayacaksın dedi sende öyle bol bol dinlenmeye çalış canım 😁 bizde tık Yok şuan nst sancı da Yok yeri rahat sanırım prensesin 🤭