minikmelegim_ Santafer fort kahvaltidan 2 saat sonra içiyordum. Şimdi bitti yenisini aldim uzerinde yemekten hemen sonra içilir diyor. Decaviti de yemekten sonra tuketirdim onda da yemek yemeden hemen önce icilir diyor. Siz nasil kullaniyorsunuz? Ben hep tersini yapmişim galiba
Derya35 minikmelegim_ ben decaviti aç karnına içiyorum canım. Doktor da öyle söylemişti eczanedekiler de.
Mihrimah89 minikmelegim_ ben kan hapı olarak ferrum kullandım sabah aç karnına o dekavit i de yemekten sonra kullanıyorum kan hapı aç karnına midemi çok yoruyor içmiyorum şimdilik ama dekaviti de kullanıyorum
Derya35 Bana yeni bi demir hapı verdi gyno ferro sanol diye. Çok şiddetli karın ağrısı yaptığı için bıraktım yenisini isticem doktordan. Ama decavit aç karnına bi sorun yapmadı bende şükür
minikmelegim_ Cok tesekkurler anlasilan yanlis yapmisim. Decaviti yemekten once,santaferide yemekten sonra kullanacagim. Allah razi olsun😊
Arin42 bende kan ilacını sabah ac karnına içiyorum. decaviti ise gece uyumadan önce tok karnına içiyorum.bana da bu şekil dediler şimdi bende tereddütte kaldım 🤔🤔