Kızlar merhaba. 39+2 olduk bugün kızımla. Günde 4 parmak kadar su geliyo ama ben bu o su değildir diye pek itibar etmiyorum. Doğuma son 5 gün var. Bebeğin hareketleri azalır derler ama tam tersi hareket etmediği dakika yok. Sancımda yok sadece geceleri dönerken çatı denen yer ağrıyo. Yaşayan varmı