Cicisanne Merhaba hanımlar ben bebek arabası bakıyorum da peg-perego book 51 bebek arabasını kullananlar var mı ? Varsa memnun mu ? Fiyatı 4000 tl az para değil almışken iyisini almak istiyoruz , yorumlarınızı bekliyorum ☺️