Melisyaa canım bende 37+2 de gittim ağdaya hiçbir problem yaşamadım . Hatta bugün kontrolüm vardı ve çatı muayenesi oldum . Ama şunu söylemeliyim ki evlenmeden önce lazere gidiyordum hamile kalınca mecbur bıraktım . Tabi onunda faydası yok değil . Hiçbir şekilde canım yanmadı bile . Bu beni yılbaşına kadar götürür inşallah.