Tazeannebaba bana da dediler canim cerrahpasa da ali benian a gittim 2.detayli usgmdi. Tek basina kalpteki parlaklik hicbir sey ifade etmez dedi anlamsiz dedi. Ali hocayi bilenler bilir biraz soguk ama alaninda parmakla gosterilir. Odasindan cikinca altay hocaydi sanirim ona da gittim elimle kagitlarla onada anlattim derdimi sagolsun beni dinledi ve gayet babacan bi tavirla sakın uzulup stres yapma yaninda baska bir bulgu yoksa kalpte parlaklik onemli birsey degil dedi ali hoca amniyosentez veya fetal dna yaptirabilirsin istiyosan demisti altay hocaya sordum hic gerek yok icini ferah tut dedi moralim duzeldi sende icini ferah tut canim ikili testin guzelse ve baska bulgu yoksa korkma 😊