Minikkuzuma ben ilk oğlumda aynen öyle doğum yaptım. 29 haftalıkken sabahtan nişanım geldi eşimi bekledim akşam oldu ama ne ağrı ne sancı hiç bir şey yoktu o yüzden biraz rahattım doğum olsa acı çekerim diye düşündüm cahillik işte. Akşam oldu yemek yedik dedim Bi acile gidip söyleyelim içimiz rahat etsin motorla gittik hatta o kadar rahatız hiçbir belirti yok çünkü. Gittik açılma var mı bakalım dediler Bi baktılar şok 10 cm açılma tam açıklık hemen doğuma alıyoruz dediler 21:15de doğum haneye girdim çatala çık ıkın derken 21:25de oğlum doğdu nolduğunu anlayamadım bile