Oznrrr Hanımlar 27+4 hamileyim bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum bazen hiç hisettmiyorum şu 2 gün özellikle siz kaç haftalıksınız bebeğinizin hareketleri nasıl bu durum normal mi?🤔
Biyologhanim Oznrrr bende 27+4 üm. Bazen karnımın altına bazende mideme doğru vuruyor. Aşırı hareketli değil veya hıçkırık falan hissetmiyorum. Ama koşarsam,korkarsam çok güçlü vuruyo. Onun dışında kibar ve minik vuruşlar :)
Oznrrr Biyologhanim belki de büyüyorlar aslında daha çok hareket beklediğimden elham yapıyorum galiba