Elifeminask merhaba ben 31. Haftamdayım en başından beri prilam kullanıyorum belki benim bulantım psikolojiktir sizinde bu haftalara kadar süreceğini düşünmeyin ben gece yatarken 2 tane gün içinde kahvaltıdan sonra bir akşam yemeğinden sonra da bir içiyorum toplam günde 4 adet kullanıyorum içinde vitamin takviyeside olan hamileler için olan bir ilaç içiniz rahat olsun