Esil35 Belimde bi agri var bi turlu gecmiyor siddetide artmiyo surekli ayni nst girdim sancim cikti duzensiz ve dogumu baslatcak bi sanci degil dedi doktorum 7 kasima sezeryan gunum bekleyemiyecek diye korkuyorum benim gibi olanlar var mi