Nurak Canım ben 16.haftadan beri hareketlerini hissediyorum ama şu son 1 haftadır daha kuvvetli hissediyorum çok şükür 🥰 Doktorum bu konu hakkında herkesin vücut yapısı göbek yağı bir değil geç veya erken hissedebilirsin sıkıntı etme demişti ama ben ilk hamileliğim olmasına rağmen erken hissettim herkeste bir olmuyormuş takma kafana 24 e kadar hissetmezden sıkıntı diyorlar 😊 O zamana kadar da hissedersin ALLAH izin verirse canım 🌸