Mstfaslhn1234 Aysegnl51 bugün bende girdim çok şükür benimde yi çıktı sağ salim kucağımıza alırız inşallah
msrcmm Detaylı için randevu mu veriyorlar? Bana doktor bir ay sonra gel demişti iki hafta önce ama detaylı falan bahsetmedi. 17. haftamdayım.
Aysegnl51 msrcmm bana 18. Haftamda demislerdi 3 hafta sonra filan gel diye. 22 ve 24 arasi yapiliyor genelde ve randevu bulmak biraz sıkıntı o yuzden yavastan ayarla bence cnm tabii doktorun ozelde ise ona danis