isimsizbebek benimde oyle bezeler oldu baslarda morarma olup gecyodu hep ama esim kola vurdugu zaman kolum sanki birden agirlasiyor ve cok yakiyor eziyet gelmeye basladi artik . Gobektede o yumrulara gelince cok canimi yakiyo artk onlara denk getirmeden vuruyoruz ama kolum gobegim degdigi yer aciyor artik Allah yardimcimiz olsun sagsalim alalim kucagimizada raziyim yine 😔