Susamcik01 kasım 6 adet gunu klomen ve catlatma iğnesi kullandım ilk defa sorunumjz yok şükür esimle hızlanması için denedik ocak ayında bir kürtajım var mart ayında da kimyasal gebelik dha olmadı ondan gittim doktora bnu uyguladık yarın 12.gun bi test yapmak istiorum belirti bende olmadığı zMaanlardada çok vardı takılmıyorum belirtye