karan28 Merhaba,25+5 haftalık hamileyim. Ayak baş parmağımda tırnak batması oldu. Çıkarmaya çalıştım ama olmadı. Tırnak baya dipde kalmış. Yara oldu parmağım iltihahda oldu sanırım. Doktora gitsem hiçbişey veremicek hamileliğimden dolayı. Başına böyle bi durum gelen var mı? Sizler neler önerirsiniz? Canım gerçekten çok yanıyo. Ne yapacağımı bilemiyorum.
aliayse20 karan28 ayagini sicak suda tut 15 20 dakika hatta icine tuz koy mikrobu kirilsin tirnak yumusadigi zamanda tirnagin altina pamuga zeytin yagi surup koyun esime yaptik gcti şükür 😊