ebrucan Lafi nerden nereye vurmussunuz ya, bazen bazi insanların kafalarini tirtikli duvarlara surterek kivilcim cikarmak gerek belki mantığınız o zaman devreye girer. Her gün banyo yapiyoruz zaten, her dakikada banyo yapsam deodorant kullanirim ! Titizlige onem vermeyen bu tarz pis kadinlarida calisma ortamimdada otobuslerdede görüyorum! Banyo yapmak temiz oldun anlamina gelmez! Dunya çeşit bakim ürünleri var siz hic bisey kullanmayin sade suyla hayatinizi yaşayın memnunsaniz sknti yok 😉 Ben bakimi seviyorum. Bahsettiginiz seyinde konuyla alakasi yok bos konusmayin.