Hatice_mustafa Sofiw O kişiden kisiye ve ilk gebelik , ikinci gebelik durumundan değişiyor. Canim Ama on altı erken birazcık ben 19 haftamdayim yeni yeni hissediyorum o vurdukça kalbim yerinden çıkacak sabret az .
Happymamizmir Bende 15. Haftdayım hiç bişey yok🙃 çocuk doğunca hissdiyozz herhalde diyorum ne kaldı 22 de hissdersrk azıcık hisstçez diyorum kendi kendime 🤣
Htc_besparmakkaya Ben 16 haftalıkken hissetmeye başlamıştım 😊 şuan 21 haftalığız ve ilk hamileliğim bende çok merak ediyordum nasıl birsey diye cook güzel bir duygu 😆
Sofiw Hepinize twkler canlar. Sag salim kucagimiza alalim inwallah. Ikinci hamileliyim wimdi hatirliyorum ilk hamilelikde 16da hiss etmiwdim. Aradan 6 yil gecmiw cok weyi unutmuwum)) cook sabirsizlaniyom yaa sanki zaman hic gecmiyo))