Serpiltsn 5+1 deyim canım. Hamile kalmadan önce başladım folbiole hala devam ediyorum. Folat değerim yüksek çıkmasına rağmen doktorum ısrarla folbiole devam etmemi söylüyor marka değiştirme diyor. Aklım çok karıştı doktorumu değiştiricem sanırım. Folik asitle alakalı çok fazla farklı görüş var. Folbiol yüksel doz içerdiği için kullanma diyenlerin sayısı az değil :(