[bilinmeyen] Aynı durumdayız🙂 ben hiç akıntısız olmam hep vardır ama dediğin gibi hamilelikte aşırı coştu doktorum her seferinde rahmin büyüyor çok normal dedi evham yaptığımda kendimi o şekilde telkin ediyorum.Antibiyotikle birlikte 3,5 lt su içmeni tavsiye ederim.Bol bol idrara çık ki temizlensin için.
İnşallah şifa olur,kurtulursun♥