AylinKadir ilkinde 10+5deydi hic gelismedi satina gore 6 haftasa kalmisti kalp atisi bile duyulamadi hic doktor gec dollenmedir diye bekletmisti tabi beklenmeside bir umut deyip isime gwliyordu gitti.2cide hic dusunmedm dusugumden 2 ay sonra ilk adet doneminde hamile kaldm ve sok oldum .Ondada bebek gorunmedi ve 6.haftada idi dusugum basladi buyuk bir agri ve kanamayla.Suan hamileogmi ogrendmden beri enoxparin kan sulandirici ve peogestan kullaniyorum canim🙏 Allah yardimcimiz olsun vallahi ben korkumdan kimseye birsey demedim suan hamileyim demek icin cok erken en az cinsiyeti ogrenene kasar bekliyorm ki inslalah o gunleri gorurum 🙏