Kayabusra35 ilk başta yoktu zaten ağrım sızım hiç bir belirtim dahi yoktu rahat olmamın sebebi de bu yüzden di zaten. Ilişki de evet oldu ama rahatsızlığım olduğu zaman da değil. Zaten rahatsız olduğum dönemde olsa zaten giremem. İlişkiden sonra oldu ne olduysa.