Edabayram0434 Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olacaktı size ya benim ilk gebeliğim o yüzden çoğu şeyi bilmiyorum benim çok sancım oluyor yürürken lavaboya giderken eğilirken bazen o kadar çok şiddetleniyor ki yerimde duruyorum öylece sancıdan yürüyemiyorum sizlerde de oluyormu bu tür durumlar
Mamak Edabayram0434 nasıl bi sancı canım? Bende yürürken, kalkarken yatakda dönerken ağrılarım oluyor ama sancı değil. Kaç haftalıksın? Ben 38. Haftamdayım
Edabayram0434 Ya çok kötü bir sancı tarifi bile yok eyilip çorabı dahi giyemiyorum sancı atiginda iki bacağımda uyuşuyor adet sancısına benzer biraz bu arada 24 haftalık
Edabayram0434 Ben hastenede de gittim progestn verdi doktor bana günde normalde iki defa kulanmam gerekirken o ilacı günde üç defa kulanmamı söyledi
rukiye-02 Edabayram0434 o haftalarda o kadar sancı normal değil düzenli kullan mutlaka hapı ve bol bol dinlen bende de dediğin sancılar var ama benim 7 günüm kaldı doğuma
rukiye-02 Edabayram0434 tabi ki mesela ben 20 haftamda bi kanama geçirdim bi gece öncesinde aşırı stres yaşamıştım sabahına kanamam oldu kendinizi strese sokmayın bebeğinizden önemli değil hiç bişey sorun ne bilmiyorum ama Rabbim yar ve yardımcınız olsun
Edabayram0434 rukiye-02 amin gerçekten stres çok kötü bir şey ben hamilegimden beri yaşıyorum ailevi nedenlerden dolayı hala yaşıyorum
rukiye-02 Edabayram0434 inşallah sorun her ne ise geçer ama bebeğin de etkileniyor unutma o yüzden kendini soyutlamaya çalış yoksa ağrın sızın bitmez
Edabayram0434 rukiye-02 hiç sorma ya felâket bir şey ya insanı kirize sokuyor hani çok şükür eşimle bir sorunumuz yok ama ailesiyle sıkıntılarımız çok büyük
rukiye-02 Edabayram0434 şöyle düşün canım herkesin sıkıntıları var benim de sıkıntılarım oluyo ailesiyle ama eşin iyiyse ve sana destek oluyorsa ailesini boşver bak herşey geçiyor Rabbim can sağlığı versin gerisi İnan boş
Edabayram0434 rukiye-02 gerçekten öyle ama bilmiyorum ama çok hasalastim ve hiç birinin yüzüne bakmak istemiyorum inşallah doğumdan sonra geçer
rukiye-02 Edabayram0434 geçer geçer hangi sıkıntı geçmedi şimdiye kadar 🤗 benim bebeğim kız inşallah 7 gün sonra kavuşuyoruz biz teyzesi 🥰
Edabayram0434 rukiye-02 ayyy Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benim de kız olucak inşallah 🥰
rukiye-02 Edabayram0434 çok sevindim canım kız bebek candır ya ben çok istemiştim Rabbim çok şükür nasip etti 🥰Rabbim sana da nasip etsin inşallah sağ salim kavuşmayı 🤗🥰