Mamak Kumru_ aynen canım bendede öyle ama kabızlıkda var bi kaç gündür acaba ondan dolayı olabilir mi acaba diye de düşündüm🤷🏻♀️
cansn99 Mamak ay yemin ederim aynı ben ama ne sancı var ne de başka bişey akıntım çok evet ama nişan falan yok 39+3 olduk bugün bu gidişle 41 42 yi görmekten korkuyorum😭
Mamak Kizkalesi bebek halen dönmedi haftaya sezaryen olcam kuzum. Doktor bebek bağırsaklarına baskı yaptığı için öyle hissediyorsundur dedi🙈
Mamak cansn99 canım Sezaryen için gün verdi haftaya ultrasona girdim halen dönmemiş benim nazlı kızım🤦🏻♀️
Bsraermis8 Mamak çok şükür evet az kalmis kontrolum var di kasılma çıktı iki gün sonra yine gel dedi baaklik bekliyoruz . İns döner bir an önce bebeğiniz ❤️ istediğiniz gibi olur ins 🥰
Kizkalesi Mamak benimki 24 den beri dönmüş. 🤷Ama ben yinede sezeryan istiyorum. Sende sezeryan diye üzülme vardır bir hayır 😄
Mamak Kizkalesi canım benimde dönüktü doğum pozisyonundaydı ama 28 ters döndü bidahada geri dönmedi🤷🏻♀️
Kizkalesi Mamak AA bidaha bidaha dönüyor mu. Ben kafasının aşşağda olduğunu anlıyorum ama baskı yapıyor
Jasminixx Mamak aman dikkat edin önceki hamileliğimde hemşire bi hastasının kakası geliyo diye sürekli klozette oturduğunu söyledi az daha otursaymış çocuğu klozete doğuracakmış dedi
Mamak Jasminixx ayy inanmıyorum 😳yaa bir çok kişi doğum yaklaşınca bu his oluyor dedi ama bende bir kaç gündür vardı. Sanırım doğum olsaydı bir kaç gün sürmezdi🤷🏻♀️ Doktora gittim bügün herşey şimdilik yolunda kuzum☺️
Mamak Kizkalesi dönebiliyormuş canım ama büyüdükçe dönmesi zorlaşıyor çünkü yeri daralıyormuş. Yani benimkinin dönmesi artık biraz zor gibi 38. Haftamdayım artık çünkü🤷🏻♀️
Ayse4242 Peaceful bizee 38+5iz bende kabız oldum sanıordum ayy dogumun habercisimi acaba yarın kontrolum var :) :)
Mamak Kumru_ canımm doktora gittim bebek artık büyüdü bağırsaklarına baskı yapıyor ondanda olur bu his dedi
Kizkalesi Mamak aynen popişini çeviremez artık yeri dar. Bişey olmaz annesi o iyi olsunda varsın sezeryan olsun😊