Hemnike progestan hap olarak kullaniyorum.8 saatte 1 iciyodum ama cok agir geldi baş dönmesi cok oluyo o yuzden sabah aksam aliyorum artik yinede dönüyo ama hic degilse 2 tane iciyorum.
Bide iğne var.prolutan depot.cuma gunu vuruldum bi tane.bu cuma bi daha vurulcam 2 gun bacagim agridi 😅 bende hafif bi iğne saniyodum yaa 😅
Hepimizin hakkinda hayirlisi.ins sorunsuz saglikla atlatiruz bu günleri