Havvagokdas gecen mantar oldum , kaşıntımdan ölüyordum . Evde Allahtan trosyd krem vardı . Mükemmel bir krem bebekler için üretilmiş bir krem , hamilelerde cok uzun süre kullanılmasın diyor . İmkanın varsa onu kullana bilirsin . Evde bebek pudrası varsa peceteye dök biraz onu camasırın arasına koy biraz hafifletir . Doktoruna mutlaka bunu söyle . Mantar bi bulastı mı bırakmaz insanın yakasını